زنبور بازار
زنبور بازار
تصویر آگهی زنبورداری

تصویر آگهی زنبورداری باید چگونه باشد؟

تصویر آگهی زنبورداری باید چگونه باشد؟

چگونه تصویر آگهی زنبورداری با تصویر مناسب ثبت کنیم؟ ممکن است قصد داشته باشید یک آگهی در زمینه ی زنبورداری ثبت کنید یکی از نکات مهم که باید آن را رعایت کنید انتخاب یک تصویر زنبورداری مناسب برای آگهی مورد نظرتان است. با توجه به اینکه امروزه بیشتر نیازمندی های زنبورداری به شکل آنلاین فروخته می شود (تعجب کردید؟ اینجا را ببینید!) بنابراین کاربران امکان لمس و بررسی کالاهای مورد نظر را ندارند با توجه به این مسئله باید تصاویری از محصولات خود قرار بدهید که جزئیات را به خوبی به نمایش بگذارد. یک تصویربرداری مناسب می تواند مخاطبان را به سادگی جذب کند.

نکات مهمی که درباره تصویر آگهی زنبورداری باید رعایت کنیم.

پیش از آنکه تصمیم بگیرید برای تصویر آگهی زنبورداری اقدام کنید باید نکات ساده ای را رعایت کنید و با در نظر گرفتن این موارد که بسیار هم ساده هستند می توانید به وسیله ی آن یک تصویر مناسب برای آگهی خود انتخاب کنید.

حالت تصویر

نکته ی اول این است که از محصول مورد نظر خود در حالت های مختلف تصویر برداری کنید مثلا اگر قرار است لباس یا کلاه زنبورداری را تبلیغ کنید از این لباس را به شکل بسته بندی و در تن افراد تصویر بگیرید شما می توانید از دوربین های حرفه ای یا از گوشی های هوشمند برای تصویربرداری استفاده کنید. در صورتی که از گوشی هوشمند برای تصویر برداری استفاده می کنید بهتر است از حالت HDR استفاده کرده و بهترین تصویر را در بهترین حالت ممکن انتخاب کنید.

تصویر آگهی زنبورداری باید چگونه باشد؟
تصویر آگهی

مناظر طبیعی

یکی از مهم ترین مواردی که در تهیه تصویر آگهی زنبورداری مهم است نور مناسب است ممکن است بخواهید از کندوهای در دامن طبیعت یا مراحل تهیه عسل و موم عکس تهیه کنید در این مواقع نور خورشید می تواند بسیار مشکل ساز باشد می توانید برای رفع این مشکل از تکنیک های مختلف عکاسی استفاده کنید. تا یک تصویر مناسب داشته باشید.

عکس از چند زاویه مختلف

هنگام تصویربرداری برای آگهی زنبورداری از محصولات در چند زاویه مختلف عکس بگیرید به عنوان مثال وقتی می خواهید از یک کندو تصویر بگیرید از زوایای مختلف عکس تهیه کنید تا مخاطب بتواند جزئیات را از همه ی زوایا مورد بررسی قرار دهد.
اگر شما قصد دارید یک محصول مانند کندوَ، ظرف غذای زنبور (شربت خوری) ، کلاه و لباس زنبورداری یا هر چیز دیگری را تبلیغ کنید باید تصویر شما تا حد امکان جزئیات را به نمایش بگذارد برای این حالت باید به تنظیمات دوربین مراجعه کرده و حالت ماکرو را فعال کنید. این حالت به شما اجازه می دهد که از فاصله ی کم محصول خود را به نمایش بگذارید.

روشنایی

یکی دیگر از مواردی که برای تهیه تصویرآگهی زنبورداری مهم است نور یا روشنایی عکس ها است مخصوصا زمانی که می خواهید محصولاتی را مانند عسل یا کرم های بسته بندی و ساخته شده از فرآورده های زنبور عسل را به نمایش بگذارید باید از یک تصویر با رنگ های واقعی و روشنایی بالا بهره بگیرید تا جزئیات محصول به درستی مشخص شود این موارد برای دیگر محصولات مربوط به امور زنبورداری نیزباید رعایت شود تا مخاطبان با اعتماد بیشتری به انتخاب دست بزنند. برای اینکه تصویر واضح تری داشته باشید می توانید از نور طبیعی و مصنوعی کمک بگیرید.

از تصاویر واقعی استفاده کنید

در هنگام ثبت آگهی زنبورداری حتما از تصاویر واقعی استفاده کنید به عنوان مثال تصویر ظرف عسل یا کندو، لباس، موم وزهر زنبور عسل، بره موم و… را عینا بگذارید. این عمل در کنار وجدان کاری اعتماد افراد را به شما بیشتر جلب می شود هرگز برای فریب مشتریان خود از تصاویر غیر واقعی و فیک استفاده نکنید.

پس زمینه

انتخاب پس زمینه ی مناسب نیز می تواند در تهیه تصویر برای هر نوع آگهی بسیار مهم باشد تجربه نشان داده است که کاربران ترجیح می دهند تصاویر شما بیشتر در پس زمینه های رنگی و روشن مشاهده شوند تا پس زمینه های تیره، برای جلوه ی بیشتر می توانید ابزارآلات مربوط به زنبورداری را در محیط طبیعی و در هنگام استفاده از آن ها به نمایش بگذارید.

بر روی تصویر فوکوس کنید

تجربیات نشان داده که افرادی که در زمینه ی امور تبلیغاتی فعالیت نشان می دهند به این مسئله بسیار توجه دارند. تمرکز یا فوکوس بر روی محصول مورد نظر به نحوی که همه تصویر را تحت الشعاع قرار دهد به عنوان مثال وقتی قرار است برای خواص زهر زنبور عسل یک تصویر تهیه کنید یک تصویر فوکوس شده از زنبور در حال نیش زدن را بگیرید تا تاثیر خود را بگذارد فراموش نکنید که تصاویر در بیشتر موارد گویا تر از متن هستند.
در حال حاضر دوربین های حرفه ای برای این امر وجود دارد اما اگر قرار است خودتان این کار را کنید می توانید از امکانات گوشی های هوشمند امروزی کمک بگیرید.

افکت کردن

در ابتدای امر باید به این مسئله توجه داشته باشید که افکت کردن به معنای فریب دادن مخاطبان نیست شما برای جذاب نشان دادن تصاویر آگهی می توانید از نرم افزارهایی استفاده کنید که رنگ ها را زنده و طبیعی و روشن تر نشان بدهد. پس از تهیه ی تصاویر مختلف می توانید آن ها را به محیط های مختلف نرم افزاری برد و با استفاده از فیلترها و افکت های مختلف تصاویر زیبایی را از محصولات خود به نمایش بگذارید. فراموش نکنید که یک تصویر مناسب برای آگهی زنبورداری باید از افکت های زیبا برخوردار باشد.

از تصاویر مرتبط استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد تصویر خوب در یک آگهی زنبورداری به آن توجه کنید این است که باید از تصاویر مرتبط با عکس استفاده کنید. به عنوان مثال اگر تاکید دارید که عسل مورد نظر شما طبیعی است باید از زنبورها زمان مکیدن شهد گل ها تصویر تهیه کنید. یا در مورد لباس ها و کلاه مربوط به زنبورداری افراد را در حال رسیدگی به زنبورها در حالی که لباس مورد نظر را پوشیده است نشان دهید. اگر قرار است محصولات پوستی ساخته شده از فرآورده های زنبور عسل را تبلیغ کنید از تصاویری استفاده کنید که باعث التیام مشکلات پوستی شده است.

زنبور بازار به عنوان یکی از مراکز ارائه کننده ی نیازمندی های زنبورداران امیدوار است که این موارد در معرفی محصولات شما نقش موثری داشته باشد.  

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *