زنبور بازار
زنبور بازار
زنبور بازار

چرا زنبور بازار ؟

چرا زنبور بازار ؟

    زنبور بازار اکنون به بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش بدون واسطه لوازم زنبورداری و بهترین بستر برای انتشار نیازمندی ها و آگهی های زنبورداران ایران تبدیل شده است.

    خرید و فروش لوازم زنبورداری همیشه یکی از چالش های زنبورداران بوده است، در میان زنبورداران، فروشندگان و تولید کنندگان زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا اینکه بدنبال خدمات و محصولاتی می گردند و “زنبور بازار” می تواند به راحتی این افراد را به یکدیگر برساند.

    زمانی که زنبور بازار راه اندازی شد که هیچ سایت و اپلیکیشن تخصصی آگهی برای زنبورداران وجود نداشت و آگهی های مرتبط با حرفه زنبورداری در سایت ها و اپلیکیشن های آگهی عمومی به خوبی دیده نمی شد و بازخورد مورد انتظار را نداشت.

    زنبورداران با استفاده از زنبور بازار به راحتی می توانند ابزار زنبورداری، خوراک، دارو و مکمل های زنبور عسل و منابع آموزشی (کتاب، CD و…) را به صورت رایگان خرید و فروش کنند.

     اما مزیت و ویژگی زنبوربازار چیست که توانسته تا این اندازه جای خود را در زندگی حرفه ای و کاری و اقتصادی زنبورداران ایران باز کند؟

نیازمندی‌های آنلاین رایگان زنبورداران

    امروز را با زمانی که آگهی‌ها فقط چاپی و پولی بودند مقایسه کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای زنبور بازار همین نیازمندی‌های آنلاین نامحدود و رایگان برای زنبورداران است.

    بر خلاف آگهی‌های چاپی، که علی‌رغم پرداخت هزینه بالا، مخاطب محدود در بازه زمانی کوتاه‌مدت داشتند، در زنبور بازار آگهی‌های زنبورداری مخاطب گسترده در سرتاسر کشور دارند و مدت طولانی باقی می مانند. بعلاوه قابل ویرایش و دارای ظرفیت انتشار عکس‌های متعدد هستند و محدودیتی برای تعداد کلمات در متن آگهی ندارند.

    در خانه یا در زنبورستان و در هر ساعت از شبانه‌روز امکان ارسال آگهی و یا جست و جو در زنبور بازار وجود دارد. زنبورداران یا فروشندگان لوازم زنبورداری با پرداخت مبلغی اندک می‌توانند آگهی‌های خود را ویژه یا نردبانی کنند تا بیشتر و بهتر دیده شود.

خرید و فروش بدون واسطه لوازم زنبورداری

    از اهداف اولیه و مهم زنبور بازار ، ترویج داد و ستد، معامله مستقیم و بدون واسطه بین زنبورداران بوده است. در نبود لایه‌های واسطه‌گری سنتی میان تولید کننده و خریدار مانند عمده‌فروش‌ها، توزیع کنندگان و خرده‌فروش‌ها که ارزش افزوده‌ای برای زنبوردار تولید نمی‌کنند، کالاها به قیمت اصلی خود که به مراتب پایین‌تر است به فروش می‌رسند.

    این موقعیت برای کسب‌ و کارهای کوچک و یا نوپا هم بستری مناسب است. از این جهت که با سرمایه و ریسک کم‌تر می‌توانند خدمات و کالاهای خود را به طور مستقیم به زنبورداران ارائه دهند و بفروشند.

خرید بدون واسطه در زنبوربازار

کمک به توسعه صنعت زنبور داری کشور

    فروش محصولات و فرآورده های زنبور عسل همیشه یک چالش اساسی در حوزه زنبورداری بوده است که زنبور بازار به عنوان بزرگترین مرجع آگهی ها و نیازمندی های زنبور داران ایران با تسهیل خرید و فروش محصولات و فرآورده های زنبور عسل کمک شایانی به توسعه صنعت زنبورداری کشور می نماید.

    همچنین دسترسی به ابزار و لوازم زنبورداری در تمام نقاط کشور یکسان نیست و در برخی مناطق کمبود های زیادی در حوزه نهاده ها و لوازم زنبورداری احساس می شود که زنبورداران با استفاده از ثبت نیازمندی ها یا جست و جوی ابزار مورد نیاز خود در زنبور بازار می توانند به فروشندگان سایر مناطق وصل شده و به کالای مرود نظر خود دسترسی داشته باشند.

سهولت دسترسی و استفاده

    در سایت و اپلیکیشن زنبور بازار تمامی آگهی‌ها به دقت بر اساس نوع ابزار یا فرآورده زنبورداری و شهرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند و از این جهت جست‌وجوی کالاهای مورد نظر به راحتی صورت می‌گیرد.

    برای مشاهده آگهی‌‌ها و خرید، زنبورداران حتی نیازی به ثبت‌نام کردن در سایت ندارند. در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان مشاهده و ارسال آگهی وجود دارد. بارگذاری اطلاعات نیز در زنبور بازار با سرعتی بالا صورت می‌گیرد. امکان ارسال نظرات زیر هر آگهی فراهم شده. اپلیکیشن موبایل زنبوربازار هم به مراتب کار را آسان‌تر کرده است. با یک گوشی در دست می‌توان انواع کالاها را در حوزه زنبورداری خرید و فروش کرد.

توسعه صنعت دست دوم

    زنبور بازار در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار اینترنتی دست دوم  در صنعت زنبورداری بوده و همواره به دنبال توسعه و گسترش این صنعت بوده است. زنبور بازار  مرجعی است که از طریق آن می‌توان عمر مفید لوازم زنبورداری را افزایش داد و از طریق فروش کالاهایی که دیگر برای صاحب خود مصرفی ندارند، کسب درآمد کرد.

    به جای دور ریختن کالاها، می‌توان با قیمتی پایین یا حتی رایگان آن‌ها را در زنبور بازار ارائه کرد. از طرفی زنبورداران می‌توانند با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار ، ابزارآلات مورد نیاز خود را تهیه کنند. از مهم‌ترین مزایای توسعه بازار دست دوم نیز کمک به کاهش مصرف و آلودگی و حمایت از محیط زیست است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *