زنبور بازار
زنبور بازار
افزایش بازدید آگهی زنبورداری

25 ترفند برای افزایش بازدید آگهی زنبورداری

25 ترفند افزایش بازدید آگهی زنبورداری

    حتما پیش آمده که پس از انتشار یک آگهی بازخورد مناسبی از آن دریافت نکرده اید، قصد داریم در این نوشته 25 ترفند برای افزایش بازدید آگهی زنبورداری مطرح کنیم تا پس از ثبت آگهی در زنبور بازار به فروش مورد انتظار خود برسید.

آگهی پرسش آمیز

     در عنوان آگهی سوالی ثبت کنید و در متن آگهی به آن پاسخ دهید، با این روش مخاطب شما پس از خواندن تیتر آگهی برای یافتن پاسخ به متن مراجعه خواهد کرد.

    برای مثال وقتی می خواهید یک داروی کنه کش را آگهی کنید بنویسید: چگونه از شر کنه های مزاحم در کندوها خلاص شویم؟ و سپس در متن آگهی به شرح روش کار با داروی کنه کش بپردازید. این موضوع به افزایش بازدید آگهی منجر خواهدشد.

آگهی آزمایشی

    در متن آگهی زنبورداری به ارائه یک آزمایش بپردازید و خواننده با آنجام آزمایش متوجه می شود که به محصول شما نیاز دارد.

    برای مثال در متن آگهی مربوط به فروش کندوی فومی به زنبوردار بگویید دمای داخل کندو های چوبی خود را در زمستان اندازه گیری کند تا متوجه شود به کندوی فومی نیاز دارد: برای این که مطمئن شوید به کندوهای فومی ما نیاز دارید می توانید در زمستان درب یکی از کندو های خود را باز کنید ، حتما با این صحنه مواجه می شوید که زنبورها برای گرم کردن خود در گوشه ای تجمع کرده اند یا می توانید با قرار دادن یک دماسنج دقیق دمای کندو را اندازگیری کنید…

آگهی خبری

    برای افزایش بازدید اگهی زنبورداری می توانید به صورت خبری یک محصول جدید را معرفی کنید یا این که خبری هیجان انگیز در خصوص محصولات قدیمی ارائه دهید، اکثر زنبورداران دوست دارند از اخبار جدید در حوزه زنبورداری مطلع شوند.

    برای مثلا تبلیغ ترانس موم دوز می تواند این گونه باشد : ابداع روشی جدید برای اتصال برگه موم به قاب

آگهی مستقیم

    بنویسید که دقیقا هدف شما از این آگهی چیست؟ قیمت این ابزار چقدر است و… صریح و بی حاشیه به اصل موضوع اشاره کنید، ای موضوع بیشتر در معاملات کالای دست دوم کاربرد دارد.

    برای مثال : تقاضای تعویض 1000 عدد کندوی چوبی کار کرده با یک دستگاه اکسترکتور دستی

آگهی غیر مستقیم

    عنوانی مبهم به منظور برانگیختن کنجکاوی خواننده برای آگهی خود طراحی کنید و خواننده را به خواندن متن تشویق نمائید، این نوع آگهی نیز بیشتر در حوزه فروش کالا های نو و جدید کاربرد دارد.

    برای مثال: با این دستگاه میزان برداشت عسل خود را متحول کنید.

تشویق و جایزه

    با ارائه نوعی تشویق ، جایزه و یا هدیه تبلیغاتی می توانید منجر به افزایش بازدید اگهی و در نتیجه افزایش فروش شود:

    برای مثال بنویسید : با خرید این لباس یک جفت دستکش چرم هدیه خواهید گرفت.

آگهی بها و ارزش

    در این نوع آگهی باید روی قیمت مناسب اجناستان مانور دهید، در حقیقت نگاه خریدار را باید به سودی که از خرید کالای شما کسب می کند معطوف کنید.

    به عنوان مثال : لباس زنبورداری به همراه کلاه و توری با تخفیف ویژه

آگهی از کجا بخریم؟

    این نوع آگهی در حقیقت نوعی آگهی بها و ارزش است با این تفاوت که آگهی دهنده به جای معرفی محصول کسب و کار خود را معرفی می نماید، این اطلاعات هم افزایش بازدید آگهی را در پی خواهد داشت.

    برای مثال : خرید ابزارآلات زنبورداری با تخفیف ویژه از فروشگاه زنبورافزار

آگهی های استدلالی (مُدلَل)

    در این نوع آگهی باید در متن و تیتر تمرکز خود را روی کار مشتری و تناسب آن با کاربرد های ابزار خود قرار دهید و به این سوال مشتری پاسخ بدهید که “چرا این ابزار زنبورداری را خریداری کنم؟”

    برای نمونه: با خرید این دارو برای همیشه از دست کنه های مزاحم خلاص شوید…

آگهی های نامه ای

    آگهی های نامه ای آگهی هایی هستند که نسبت به سایر آگهی ها متن صمیمانه تری دارند، خریدار یا همان زنبوردار را مستقیماً مخاطب متن قرار می دهند و گویی که آگهی دهنده قصد دارد در متن آگهی با زنبوردار در خصوص مساله ای صبحت کنید و او را راهنمایی نماید.

آگهی های قبل و بعد (before - after)

    این مدل از آگهی ها روی تحول بعد از استفاده از محصول تمرکز می کند، چنین آگهی هایی معمولا منظور خود را از طریق نمایش دو تصویر کنار هم نشان می دهند، احتمالاً این نوع تصاویر را در تبلیغات کاشت مو و آرایشگاه ها بسیار دیده اید.

    برای مثال می توانید جهت نمایش کیفیت مکمل های غذایی زنبور عسل از دو تصویر از جمعیت کندو استفاده نمائید.

استفاده از گواه (گواهی دادن)

    مردم معمولا حرف افراد معروف را بهتر می پذیرند، در این روش می توانید از یک زنبوردار معروف یا کسی که مثلا برنده یک جایزه خاص در حوزه زنبورداری شده است بخواهید محصول شما را استفاده کند و در خصوص آن نظر دهد.

    در این روش می توانید نظر مصرف کنندگان عادی خود را نیز منتشر کنید یا از آنها بخواهید در زنبور بازار زیر آگهی شما نظر خود را بنویسند و رضایت خود را اعلام کنند.

آگهی با تکیه بر تاریخچه

    در این نوع آگهی باید داستان مفصلی در خصوص موفقیت محصل خود شرح دهید، خواننده با مطالعه داستان شما باید متوجه شود که چه راه طولانی را طی کرده اید، محصول شما چه مشکلاتی را برای زنبورداران حل کرده است و الان چقدر موفقید و احساس کند با چه تیم و محصول حرفه ای سرکار دارد.

آگهی اطلاعات مجانی

    در نوع آگهی شما باید روی ارسال رایگان بروشور، جزوه یا فیلم آموزشی در خصوص محصولتان تمرکز کنید و زنبورداری که مشتری شماست احساس کند پس از خرید محصول تنها نیست و کاربرد محصول را آموزش خواهد دید، بسیاری از افراد از این که نتوانند با محصولی به خوبی کار کنند ترس دارند.

آگهی داستانی

    این نوع آگهی شباهت زیادی به آگهی با تکیه بر تاریخچه دارد با این تفاوت که آگهی دهنده به جای تاریخچه موفقیت محصول خود به نقل داستانی از فردی می پردازد که به این محصول مشکلش حل شده است.

    برای مثال می توانید بگویید که فردی با من تماس گرفت و گفت که فلان مشکل را دارم و من این حصول را پیشنهاد کردم و نتایج اعجاب انگیزی از استفاده از محصول من کسب کرد و …

موج جدید

می توانید برای معرفی محصول (که شاید محصول جدیدی هم نیست) از طرح های گرافیکی جدید و خلاقانه استفاده کنید، استفاده از طرح های تصویری جدید، جدید بودن محصول شما را در ذهن مخاطب تداعی می کند و می تواند موج جدیدی برای استفاده از محصول شما به راه اندازد.

شناسایی خواننده

    این که شما بدانید چه تیپ زنبوردارانی (زنبوردار تفریحی یا زنبوردار حرفه ای، زنبوردار سنتی یا مدرن و…) بیشتر مشتری محصولات شما هستند خیلی مهم است، گاهی ممکن است آگهی برای این منظور ثبت شود به این صورت که متن آگهی طوری نوشته شود که زنبوردار پس از مطالعه آن ترغیب شود با شما تماس بگیرد یکی از راه های این موضوع در زنبور بازار ثبت آگهی بدون قیمت است که کلمه “تماس بگیرید” را به جای قیمت نمایش می دهد.

    شما می توانید در زمان برقراری تماس تلفنی اطلاعات خود را در خصوص مخاطبتان افزایش دهید و از این پس آگهی های خود را هدفمند تر کنید.

ارائه اطلاعات مفید

    در این نوع آگهی باید اطلاعات مفیدی در خصوص محصول خود ارائه کنید، می توانید به کاربرد های محصول بپردازید یا روش کار با محصول را به صورت مفصل شرح دهید و … این نوع آگهی ها تاثیر بیشتری روی زنبورداران خواهد داشت.

مکان و زمان غیرعادی

    این نوع آگهی به کابرد محصول در مکان ها و زمان های غیر عادی می پردازد، برای مثال خمیر شیرین برای زمستان گذرانی استفاه می شود و تقریبا کسی در بهار که پوشش گاهی غنی وجود دارد از خمیر شیرین استفاده نمی کند حالا فرض کنید شما این تیتر را آگهی کرده اید : “خمیر شیرین مخصوص فصل بهار” زنبوردار با خواندن این عنوان کنجکاو می شود که بداند این خمیر شیرین چیست؟ چرا مخصوص بهار است و… البته نکته مهم این است که محصول شما باید این قابلیت غیرعادی را داشته باشد نه این که صرفا برای جذب مخاطب از این روش استفاده کنید.

حضور صاحب آگهی

    یکی از نگرانی های زنبوردارانی که اینترنتی خرید می کنند این است که نمی توانند صاحب کالا را از نزدیک ببینند و بیم آن دارند که این آگهی کلاه برداری باشد، شما با حضور در آگهی می توانید این دغدغه را کاهش دهید اما حضور در آگهی چگونه است؟ مثلا تصویری از خود در حال استفاده از ابزاری که آگهی کرده این قرار دهید یا عکس خود را در پروفایل زنبور بازار قرار دهید تا زنبوردار بتواند راحت تر اعتماد کند.

اختراع یک واژه

    برای توصیف محصول خود واژه ای اختراع کنید، برای مثال برای برای توصیف مکمل های غذایی زنبور عسل می توانید از واژه “زنبور قهرمان” استفاده کنید: “زنبور خود را با مکمل … تغذیه کنید تا زنبورتان قهرمان تولید عسل شود”

آگهی مقایسه ای

    در این نوع آگهی، آگهی دهنده روی ویژگی های محصول خود تمرکز کرده و از طریق مقایسه آن ها با نمونه های مشابه محصول خود را تبلیغ می کند. در نظر داشته باشید که روی ویژگی های محصول خود تمرکز کنید نه نقاط ضعف محصول رقیب، سعی کنید مستقیماً از کسی نام نبرید که اگر خریدار احساس کند در پی تخریب رقیب هستید قطعا نتیجه عکس خواهید گرفت.

آگهی چالشی

    این نوع آگهی به آگهی مبارزه ای نیز شهرت دارد، در این نوع آگهی فروشنده از به خریدار می گوید که مثلا قیمتی بهتر پیدا کند و باقی پول خود را پس بگیرد یا اگر می تواند کالایی بهتر معرفی کند، در این نوع آگهی مشتری به راحتی اطمینان حاصل می کند که قیمت یا کیفیت شما از همه بهتر است و راحت تر می تواند تصمیم بگیرد.

تمرکز روی ضمانت

    می توانید به جای تمرکز روی خود کالا روی تضمین کالا تمرکز کنید، مثلا روی این گزاره متمرکز شوید که کالای ما یک هفته ضمانت بازگشت دارد و به توضیح و تفسیر آن بپردازید یا خدمات پس از فروش دارد و…

گره زدن آگهی به حوادث جاری

    زمانی که حادثه ای رخ می دهد ذهن ها معطوف آن است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید، مثلا زمانی که یک سرقت بزرگ اتفاق افتاده و خبرگزاری ها در حال پرداختن به آن هستند شما سیستم ضد سرقت کندو را برای فروش آگهی کنید یا زمانی که همه در حال بحث در خصوص بیماری واگیرداری مثل کوید-19 هستند شما در آگهی فروش عسل یا عصاره بره موم در خصوص تاثیر عسل یا بره موم بر افزایش ایمنی بدن و پیش گیری از بیماری ها متمرکز شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *